Val op met narrowcasting

Als detailhandelaar is het essentieel om u te onderscheiden van uw concurrenten en klanten naar uw winkel te lokken om aankopen aan te moedigen. Tegenwoordig zijn klanten meer gefocust op schermen en visuele inhoud zoals afbeeldingen en video’s dan op platte tekst. Narrowcasting displays zijn een uitstekende oplossing om het uiterlijk van uw winkel te veranderen wanneer u maar wilt, zonder elke keer zwaar te investeren. Verlaag de kosten en laat uw bedrijf vandaag groeien! Lees hieronder onze 5 best practises voor narrowcasting in de retail.

 

Best practice nr. 1: dynamische narrowcasting trekt klanten naar binnen

De mogelijkheden zijn eindeloos als het gaat om het gebruik van slimme content op schermen. Breng de combinatie van uw producten met nuttige accessoires onder de aandacht in uw technische winkel. Of toon het menu van de dag met smakelijke afbeeldingen om uw klanten te overtuigen om in uw restaurant te lunchen. Een ander idee is om de echte paspop in de etalage weg te gooien en een uitgerekte display te plaatsen met een online paspop die elke 5 seconden van outfit wisselt. Narrowcasting in de detailhandel is een dynamische vorm van adverteren die de aandacht trekt van uw potentiƫle klanten.

 

Best practice # 2: de customer experience begint buiten

Om te profiteren van elke mogelijkheid die narrowcasting te bieden heeft, kan het erg effectief zijn om buiten uw locatie te beginnen. Presenteer aansprekende content op narrowcasting achter je ramen, die zichtbaar is voor voorbijgangers vanaf de straat of zelfs vanaf de parkeerplaats bij de ingang. Maar er zijn nog meer mogelijkheden om voorbijgangers te attenderen op uw locatie met digitale a-borden op accu of staande/hangende displays voor buiten Zo trekt u de juiste consumenten naar uw locatie.

 

Best practice nr. 3: Interactieve narrowcasting-oplossingen

Elke klant wil de beste deal of een speciale korting. Moedig uw klanten aan om deel te nemen aan uw loyaliteitsprogramma door een QR code op te nemen in de content op uw interactieve display, zodat ze hun loyaliteitspunten kunnen verhogen en direct alle aanbiedingen kunnen zien. Uw klant zal zich gewaardeerd en tevreden voelen wanneer hij uw winkel bezoekt.

 

Best practice nr. 4: updates van conent op afstand

Het mooiste van narrowcasting in de detailhandel is dat je de content op verschillende locaties op afstand kunt wijzigen. Altijd de meest aansprekende en up-to-date actie voor uw klant om te zien en direct op in te gaan. Bied uw klanten een onvergetelijke ervaring in een dynamische omgeving en ze komen terug naar uw winkel voor meer.

 

Best practice nr. 5: Creativiteit voor verschillende digital signage-doeleinden in de detailhandel

Als je klanten eenmaal binnen zijn, heb je de kans om ze elke keer dat ze de winkel binnenkomen een nieuwe ervaring te geven. Leid ze naar de nieuwste producten of laat ze de deal van de dag zien. Laat ze voelen waarom ze uw product nodig hebben. Met narrowcasting displays verbaast u uw klanten en verhoogt u de omzet. De schermformaten die in de detailhandel worden gebruikt, variĆ«ren van 7 ” tot 10″ voor op uw balie met nieuws en acties, een 86 ” streched scherm bij binnenkomst om uw actie producten te tonen, achter de balie een 3 schermen tellende videowall met 49″ schermen met advertenties over de nieuwe producten. Er zijn eigenlijk geen grenzen. En niet te vergeten, de digitale handdispenser kan natuurlijk niet meer ontbreken bij de ingang van uw winkel.

Heeft u vragen over onze 5 best practises voor narrowcasting? Laat u dan via onderstaand formulier terugbellen!

Bel mij terug

    design by todo creative ©