Digital Signage kan het bankmerk verstevigen en versterken. De bank kan een bepaalde sfeer, dynamiek, cultuur en/of gevoel overbrengen.

Het bankwezen heeft haar activiteiten grotendeels naar het online bankieren verplaatst. Deze verschuiving laat financiële organisaties nadenken over hoe zij nieuwe en bestaande klanten kunnen bereiken en hoe te communiceren.

Digital Signage kan een geweldig hulpmiddel zijn om marketingboodschappen te verspreiden en activiteiten in instellingen en gebouwen te stroomlijnen, terwijl er gewerkt wordt aan klantenloyaliteit. Meer dan 90% van de bankklanten heeft de afgelopen 3 maanden zijn filiaal bezocht. Ondanks de verschuiving naar online bankieren blijven het belangrijke locaties voor financiële instellingen.

Via indrukwekkende display-oplossingen zoals onze video walls kunnen banken hun klanten informeren over haar producten en diensten die ze anders misschien niet kennen. Met de mogelijkheid om afbeeldingen en video’s weer te geven, kan Digital Signage het bankmerk verstevigen en versterken. De bank kan een bepaalde sfeer, dynamiek, cultuur en/of gevoel overbrengen. Banken willen nieuwe klanten aantrekken en tegelijkertijd de huidige klanten loyaal houden. Ze realiseren dat Digital Signage een geweldig communicatiemiddel is.

Met zoveel bankdiensten nu beschikbaar op smartphones en tablets, worden Touch Screens een belangrijk hulpmiddel in filialen om indruk te maken op klanten. Onze PCAP-aanraakschermen kunnen worden gebruikt als grote tablets van commerciële kwaliteit en de verkoopmedewerkers kunnen ze gebruiken om klanten aan te spreken op de services die ze nodig hebben. Ze kunnen ook worden geïntegreerd in interactieve kiosken om te fungeren als een digitale kassier voor klanten, waardoor wachttijden in drukke perioden worden verminderd.

Neem contact met ons op dan bespreken wij de Digital Signage (Narrowcasting) oplossing die u voordeel gaat opleveren.

Bel mij terug

Een wereld vol toepassingen

design by todo creative ©