NEEM CONTACT MET ONS OP VIA 085-3038172 OF INFO@DIGITALMEDIADISPLAY.NL

Tips voor digital signage in de gezondheidszorg (deel 2)

Tips voor digital signage in de gezondheidszorg (deel 2)

Marketing van uw medische praktijk is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hier leest u hoe u door gebruikers gegenereerde inhoud kunt gebruiken om uw medische praktijk te promoten.
In de meeste gevallen nemen medische praktijken niet de tijd om zichzelf meer te promoten en op de markt te brengen. De meeste van hen voeren alleen directe communicatie, advertenties in lokale nieuwsbronnen en beleefdheidsoproepen naar patiënten uit. De meeste wachtkamers hebben saaie tijdschriften en zelfs saaie tv die geen waarde heeft voor patiënten of zelfs maar helpt bij het creëren van een goede patiëntervaring. Als zodanig missen deze faciliteiten de kans om hun medische praktijk te promoten, de klinische en online patiëntervaring te verbeteren, met behulp van digital signage en User-Generated Content (UGC).

Het is belangrijk op te merken dat digital signage-marketingbenaderingen zijn afgeleid van inhoud. De digitale displays kunnen gemakkelijk de aandacht van de patiënt trekken, maar dit duurt slechts een korte tijd als het niet vergezeld gaat van relevante inhoud. UGC omvat alle activa die door fans worden gedeeld via getuigenissen, foto’s of tweets. In dit scenario zijn het de patiënten die de faciliteit promoten. UGC is een zeer vertrouwde, betaalbare en efficiënte manier om merkspecifieke inhoud te creëren in vergelijking met traditionele advertentieoplossingen.

Tips voor het op de markt brengen van medische praktijken met Digital Signage
Er zijn talloze manieren om de medische praktijk te vermarkten met narrowcasting. Hieronder staan ​​​​enkele van de meest kritische.

Informatie om op te nemen in uw afspeellijst


Persoonlijke informatie
U kunt een verhaal vertellen of weergeven over hoe u bent begonnen en waarom u met uw praktijk bent begonnen. U moet een andere kant van uw ziekenhuis delen en uw patiënten een kijkje geven in uw praktijk en ook informatie delen over uw impact op de gemeenschap, onder andere. Dit is belangrijk omdat het patiënten helpt om meer met uw praktijk om te gaan.

Gegevens over het verbeteren van de gezondheid
U kunt inhoud plaatsen die uw patiënten helpt te begrijpen en kennis op te doen over de diensten en het gedrag waarmee ze hun gezondheid kunnen controleren en verbeteren.

Gegevens over uw medewerkers
U kunt displayvisuals toevoegen aan de introducties van medewerkers om uw patiënten te helpen bij het leren kennen van en vertrouwd raken met uw belangrijkste team van professionals.

Gegevens over preventieve zorg
U moet uw patiënten informeren over het belang van vaccinaties en screening om te voorkomen dat ze ziek worden.

Inhoud over patiëntenportaalpromoties
U kunt de acceptatie van de EPD-portal omarmen door de tools en voordelen te tonen die beschikbaar zijn voor uw patiënten en zorgverleners.

Evenementdetails, kantoorpromoties en cross-promoties
U kunt composities opnemen over speciale evenementen die uw ziekenhuis in de loop van het jaar organiseert. U kunt ook aanbiedingen (waarvan mensen vanuit uw instelling niet direct op de hoogte zijn) aan uw patiënten promoten. Nogmaals, uw digitale creatieve middelen kunnen dienen als een manier om inkomstenstromen te stimuleren door promoties te bieden voor complementaire providers en optionele services.

Gegevens over gezondheidstips voor thuis
Stel u heeft een aantal patiënten die te maken hebben met thuiszorg voor een familielid of voor zichzelf. In dat geval moet u informatie verstrekken over hoe zij dergelijke activiteiten veilig kunnen uitvoeren. Daarnaast kunnen uw creatieve middelen hulpmiddelen voor zorgverleners zijn.

Informatie over seizoensinitiatieven
U moet de inhoud bijwerken als de seizoenen veranderen. Dit is belangrijk omdat het u zal helpen relevante informatie over zorginitiatieven aan te bieden. Bijvoorbeeld fysieke sport op school tijdens de herfst en griepprikken in de winter, onder andere.

Gegevens over nationale zorginitiatieven
U kunt zowel nationaal marketingmateriaal als campagnes van grote initiatieven gebruiken om bewustmakingsevenementen in de gezondheidszorg te promoten (dagen, maanden of weken). Dit is een zijweg om uw medische praktijk te promoten terwijl u patiënten meer advies geeft en geeft.

Informatie over procedures
U moet inhoud maken die uw patiënten informeert over verschillende procedures om hen te helpen ontspannen en hun angst te verlichten. Nogmaals, dit zal hen helpen te weten wat ze kunnen verwachten als ze komen voor hun afspraken. Een hoog rendement is de beste manier om uw medische praktijk te promoten.

Door patiënten gegenereerde inhoud
U kunt uw patiënten ook opnemen in uw digital signage-inhoud door hun ervaringen, beoordelingen en foto’s te delen. Dit kunnen geboortekaartjes, voor- en na-foto’s en zelfs vakantiefoto’s zijn. U moet uw patiënten echter eerst om toestemming vragen voordat u dergelijke afbeeldingen en inhoud deelt.

De juiste digital signage selecteren om uw medische praktijk te promoten
De marktplaats staat vol met bedrijven die verschillende oplossingen aanbieden; daarom moet u een aantal factoren overwegen om ervoor te zorgen dat u de ideale krijgt voor uw medische praktijk. Je moet ervoor zorgen dat het je publiek kan vergroten. U hebt een oplossing nodig die u helpt uw ​​klantennetwerk te vergroten door precies weer te geven waarnaar ze op zoek zijn. Overweeg er een die eenvoudig is in te stellen en die u kunt wijzigen. Vanaf al uw mobiele apparaten, waaronder tablets, desktops, smartphones of laptops. Het is ook belangrijk om er een te kiezen die u een totaaloplossing geeft of een optie om het zelf te doen door alle benodigde tools te bieden.

Marketing van medische praktijken met digital signage en UGC is een krachtige aanpak die medische professionals kunnen gebruiken om de manier waarop patiënten hun faciliteiten ervaren te verbeteren.

Wil je meer informatie? Laat je dan terugbellen.

Succesvol verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Sorry, an error has occured.