NEEM CONTACT MET ONS OP VIA 085-3038172 OF INFO@DIGITALMEDIADISPLAY.NL

Lite Blog

Geef een extra dimensie aan jouw wachtruimte


De wachtruimte bij de dokter, tandarts of fysiotherapeut is een plaats waar men vaak niet komt voor het plezier. Wachten kan tot irritatie leiden bij patiënten.

Narrowcasting biedt hierin de mogelijkheid om de patiënten af te leiden maar ook de noodzakelijk informatie te verstrekken over bijvoorbeeld Covid voorzieningen en nieuwe praktijkgerichte informatie maar ook het laatste nieuws, weerbericht, verkeersinformatie en actuele gezondheidsberichten.

Naast dat een scherm flexibel en duurzaam is ben je ook af van het prikbord, folders en chaos in de wachtruimte. Met de juiste content op de schermen zorg je voor een ontspannen sfeer en blijven je patiënten ook nog goed geïnformeerd. Dit alles in je eigen look&feel en huisstijl. Wat er mogelijk is op het scherm in de wachtruimte:

  • Praktijk Informatie over wie er werken en hun specialisme
  • Huisregels en algemene (gezondheid)informatie
  • Nieuws, verkeer en buienradar en andere handige widgets
  • Wachtverzachting, sfeerverhoging, eigen tekst, afbeeldingen en video
  • Sociale media berichten en streams
  • (Covid) restricties waar rekening gehouden moet worden.
  • Wegbewijzering
  • Relevante externe advertenties voor extra inkomsten
  • QR-codes

Een wachtkamerscherm inclusief software en service heb je al voor €39,- per maand! Onze softwareoplossing is er al vanaf €9,95 per maand! Heb je meerdere schermen dan kan je deze met onze software gemakkelijk beheren vanuit één centraal platform overal van waar je maar wil.

Informeer je klanten ook buiten openingstijden!

Buiten de normale tijden maar ook voordat de patiënten naar binnen gaan kan je ze informeren wat de huidige stand van zaken is en waar ze rekening mee moeten houden. Zoals bijvoorbeeld Covid restricties.

Voorbeelden van wat je op het scherm bij het raam kan tonen zijn:

  • Praktijk Informatie over wie er werken en hun specialisme
  • Openingstijden en de Alarmnummers buiten openingstijden.
  • Huisregels en algemene (gezondheid)informatie
  • (Covid) restricties
  • Informatie voor digitaal bestellen van herhaal recepten.
  • Relevante externe advertenties voor extra inkomsten
  • QR-codes

Een raamscherm met hoge licht opbrengst voor een goed zicht bij zonlicht inclusief software en service heeft u al voor €49,- per maand! Heb je al een scherm en zoek je een gemakkelijk pakket om zelf de informatie te beheren.Onze softwareoplossing heb je al vanaf € 9,95 per maand!

Heb je al meerdere schermen dan kan je deze met onze software gemakkelijk beheren vanuit één centraal platform overal van waar je maar wil.

Succesvol verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Sorry, an error has occured.

Tips voor digital signage in de gezondheidszorg (deel 2)

Marketing van uw medische praktijk is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hier leest u hoe u door gebruikers gegenereerde inhoud kunt gebruiken om uw medische praktijk te promoten.
In de meeste gevallen nemen medische praktijken niet de tijd om zichzelf meer te promoten en op de markt te brengen. De meeste van hen voeren alleen directe communicatie, advertenties in lokale nieuwsbronnen en beleefdheidsoproepen naar patiënten uit. De meeste wachtkamers hebben saaie tijdschriften en zelfs saaie tv die geen waarde heeft voor patiënten of zelfs maar helpt bij het creëren van een goede patiëntervaring. Als zodanig missen deze faciliteiten de kans om hun medische praktijk te promoten, de klinische en online patiëntervaring te verbeteren, met behulp van digital signage en User-Generated Content (UGC).

Het is belangrijk op te merken dat digital signage-marketingbenaderingen zijn afgeleid van inhoud. De digitale displays kunnen gemakkelijk de aandacht van de patiënt trekken, maar dit duurt slechts een korte tijd als het niet vergezeld gaat van relevante inhoud. UGC omvat alle activa die door fans worden gedeeld via getuigenissen, foto’s of tweets. In dit scenario zijn het de patiënten die de faciliteit promoten. UGC is een zeer vertrouwde, betaalbare en efficiënte manier om merkspecifieke inhoud te creëren in vergelijking met traditionele advertentieoplossingen.

Tips voor het op de markt brengen van medische praktijken met Digital Signage
Er zijn talloze manieren om de medische praktijk te vermarkten met narrowcasting. Hieronder staan ​​​​enkele van de meest kritische.

Informatie om op te nemen in uw afspeellijst


Persoonlijke informatie
U kunt een verhaal vertellen of weergeven over hoe u bent begonnen en waarom u met uw praktijk bent begonnen. U moet een andere kant van uw ziekenhuis delen en uw patiënten een kijkje geven in uw praktijk en ook informatie delen over uw impact op de gemeenschap, onder andere. Dit is belangrijk omdat het patiënten helpt om meer met uw praktijk om te gaan.

Gegevens over het verbeteren van de gezondheid
U kunt inhoud plaatsen die uw patiënten helpt te begrijpen en kennis op te doen over de diensten en het gedrag waarmee ze hun gezondheid kunnen controleren en verbeteren.

Gegevens over uw medewerkers
U kunt displayvisuals toevoegen aan de introducties van medewerkers om uw patiënten te helpen bij het leren kennen van en vertrouwd raken met uw belangrijkste team van professionals.

Gegevens over preventieve zorg
U moet uw patiënten informeren over het belang van vaccinaties en screening om te voorkomen dat ze ziek worden.

Inhoud over patiëntenportaalpromoties
U kunt de acceptatie van de EPD-portal omarmen door de tools en voordelen te tonen die beschikbaar zijn voor uw patiënten en zorgverleners.

Evenementdetails, kantoorpromoties en cross-promoties
U kunt composities opnemen over speciale evenementen die uw ziekenhuis in de loop van het jaar organiseert. U kunt ook aanbiedingen (waarvan mensen vanuit uw instelling niet direct op de hoogte zijn) aan uw patiënten promoten. Nogmaals, uw digitale creatieve middelen kunnen dienen als een manier om inkomstenstromen te stimuleren door promoties te bieden voor complementaire providers en optionele services.

Gegevens over gezondheidstips voor thuis
Stel u heeft een aantal patiënten die te maken hebben met thuiszorg voor een familielid of voor zichzelf. In dat geval moet u informatie verstrekken over hoe zij dergelijke activiteiten veilig kunnen uitvoeren. Daarnaast kunnen uw creatieve middelen hulpmiddelen voor zorgverleners zijn.

Informatie over seizoensinitiatieven
U moet de inhoud bijwerken als de seizoenen veranderen. Dit is belangrijk omdat het u zal helpen relevante informatie over zorginitiatieven aan te bieden. Bijvoorbeeld fysieke sport op school tijdens de herfst en griepprikken in de winter, onder andere.

Gegevens over nationale zorginitiatieven
U kunt zowel nationaal marketingmateriaal als campagnes van grote initiatieven gebruiken om bewustmakingsevenementen in de gezondheidszorg te promoten (dagen, maanden of weken). Dit is een zijweg om uw medische praktijk te promoten terwijl u patiënten meer advies geeft en geeft.

Informatie over procedures
U moet inhoud maken die uw patiënten informeert over verschillende procedures om hen te helpen ontspannen en hun angst te verlichten. Nogmaals, dit zal hen helpen te weten wat ze kunnen verwachten als ze komen voor hun afspraken. Een hoog rendement is de beste manier om uw medische praktijk te promoten.

Door patiënten gegenereerde inhoud
U kunt uw patiënten ook opnemen in uw digital signage-inhoud door hun ervaringen, beoordelingen en foto’s te delen. Dit kunnen geboortekaartjes, voor- en na-foto’s en zelfs vakantiefoto’s zijn. U moet uw patiënten echter eerst om toestemming vragen voordat u dergelijke afbeeldingen en inhoud deelt.

De juiste digital signage selecteren om uw medische praktijk te promoten
De marktplaats staat vol met bedrijven die verschillende oplossingen aanbieden; daarom moet u een aantal factoren overwegen om ervoor te zorgen dat u de ideale krijgt voor uw medische praktijk. Je moet ervoor zorgen dat het je publiek kan vergroten. U hebt een oplossing nodig die u helpt uw ​​klantennetwerk te vergroten door precies weer te geven waarnaar ze op zoek zijn. Overweeg er een die eenvoudig is in te stellen en die u kunt wijzigen. Vanaf al uw mobiele apparaten, waaronder tablets, desktops, smartphones of laptops. Het is ook belangrijk om er een te kiezen die u een totaaloplossing geeft of een optie om het zelf te doen door alle benodigde tools te bieden.

Marketing van medische praktijken met digital signage en UGC is een krachtige aanpak die medische professionals kunnen gebruiken om de manier waarop patiënten hun faciliteiten ervaren te verbeteren.

Wil je meer informatie? Laat je dan terugbellen.

Succesvol verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Sorry, an error has occured.


Tips voor digital signage in de gezondheidszorg (deel 1)

Marketing van uw medische praktijk is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hier leest u hoe u door gebruikers gegenereerde inhoud kunt gebruiken om uw medische praktijk te promoten.
In de meeste gevallen nemen medische praktijken niet de tijd om zichzelf meer te promoten en op de markt te brengen. De meeste van hen voeren alleen directe communicatie, advertenties in lokale nieuwsbronnen en beleefdheidsoproepen naar patiënten uit. De meeste wachtkamers hebben saaie tijdschriften en zelfs saaie tv die geen waarde heeft voor patiënten of zelfs maar helpt bij het creëren van een goede patiëntervaring. Als zodanig missen deze faciliteiten de kans om hun medische praktijk te promoten, de klinische en online patiëntervaring te verbeteren, met behulp van digital signage en User-Generated Content (UGC).

Het is belangrijk op te merken dat digital signage-marketingbenaderingen zijn afgeleid van inhoud. De digitale displays kunnen gemakkelijk de aandacht van de patiënt trekken, maar dit duurt slechts een korte tijd als het niet vergezeld gaat van relevante inhoud. UGC omvat alle activa die door fans worden gedeeld via getuigenissen, foto’s of tweets. In dit scenario zijn het de patiënten die de faciliteit promoten. UGC is een zeer vertrouwde, betaalbare en efficiënte manier om merkspecifieke inhoud te creëren in vergelijking met traditionele advertentieoplossingen.

Tips voor het op de markt brengen van medische praktijken met Digital Signage
Er zijn talloze manieren om de medische praktijk te vermarkten met narrowcasting. Hieronder staan ​​​​enkele van de meest kritische.

  1. Markeer verhalen en ervaringen van patiënten
    U kunt contact opnemen met uw trouwe en langdurige patiënten om hun ervaringen met uw kliniek te delen. Positieve verhalen zullen ervoor zorgen dat nieuwe patiënten zich meer op hun gemak voelen en helpen bij het opbouwen van vertrouwen.
  2. Geef het prestatiepercentage van uw kliniek weer
    U kunt klanten vragen om bekend te maken of ze tevreden waren met de ervaring die ze in uw instelling hadden voordat ze vertrokken. Door deze informatie weer te geven, kunt u uw prestaties bijhouden, wat zowel voor u als voor de patiënt gunstig is. Patiënten kunnen de kwaliteit van de service die u biedt bewijzen en u kunt de interne prestaties dagelijks volgen.
  3. Gebruik patiëntbeoordelingen om het imago en de reputatie van uw medische instelling te verbeteren
    Indien correct uitgevoerd, kunnen patiëntbeoordelingen van groot belang zijn als het gaat om het vermarkten van medische praktijken met digital signage. U kunt positieve patiëntbeoordelingen weergeven om inkomende patiënten gerust te stellen dat u kwaliteitsdiensten aanbiedt. Nogmaals, deze beoordelingen kunnen worden gemarkeerd op sociale media om de online reputatie van de kliniek te verbeteren. Gebruik slechte recensies met geloofwaardige reacties van uw instelling om te laten zien hoe goed u met klachten omgaat en hoe u met patiënten omgaat.
  4. Toon de expertise van providers
    Door de kennis en expertise van medische professionals in uw kliniek te laten zien, krijgen patiënten het vertrouwen om open te zijn over hun problemen, waardoor de kans op positieve resultaten wordt vergroot. U kunt verschillende platforms voor gezondheidsdiscussieforums gebruiken. En deze platforms kunnen Q&A-content aanbieden om uw expertise te tonen aan patiënten die zich in de wachtkamers bevinden.

Content creatie
Hier volgen tips waarmee u rekening moet houden bij het maken van displayvisuals voor marketing en het promoten van medische praktijken met digital signage.

Identificeer uw publiek
Het is essentieel om te weten welk type personen naar uw medische praktijk komen (inclusief kinderen, volwassen patiënten en pleitbezorgers van de gezondheidszorg). Omdat het u in staat stelt inhoud te creëren die rechtstreeks op hen betrekking heeft, kunt u uw medische praktijk effectief promoten.

Maak een redactionele kalender
Dit houdt in dat alle feestdagen, evenementen en seizoenen gedurende het jaar worden gemarkeerd om een ​​gevoel van richting te hebben als het gaat om het maken van inhoud. U moet bronnen vinden om inhoud te maken en bij te werken en vervolgens een plan en datums bedenken om uw afspeellijst bij te werken. Uw afspeellijst kan verschillende inhoudsopties hebben, waaronder statische afbeeldingen, interactieve media, video’s en animaties.

Bonusinhoud
Ontwerp en verbeter uw plannen met onder andere merkframes of nieuwsstickers. Dit zal u helpen om uw jaarlijkse initiatieven te promoten door gebruik te maken van de ruimte rond uw primaire activa.

Hergebruiken
U moet zorginhoud maken die ook op verschillende manieren of platforms kan worden gebruikt, waaronder een website of met behulp van de afbeeldingen op uw brochure.

Call to action
Uiteindelijk moet uw inhoud mensen kunnen aanmoedigen om actie te ondernemen voor zaken als het plannen van een afspraak voor preventieve zorg of zelfs het gebruik van het patiëntenportaal van uw instelling. Uw call-to-action moet duidelijk en nauwkeurig zijn en precies illustreren welke stappen uw patiënten moeten nemen.

Wil je meer informatie? Laat je dan terugbellen.

Succesvol verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Sorry, an error has occured.


Menu bord display : producten in de spotlights

Wie kent ze niet, de menu bord displays in de verschillende horeca bedrijven. Digitale borden welke de prijzen en de beste foto’s van de producten laat zien aan de klanten in de winkel maar zijn ook goed zichtbaar voor het langslopende publiek.

Read more

Buiten displays

Boei uw publiek of het nu regent of de zon schijnt. Met onze staande displays kan je jouw boodschap ook buiten jouw bedrijf laten zien. Dit betekent dat ze weer en stof bestendig en vooral ook hufter proof zijn. Dit komt door de speciaal gemaakte behuizing, waardoor het display optimaal kan blijven draaien.

high brightness outdoor buiten display

Dankzij de ultra high brightness panelen, welke voor 24/7 gebruik zijn ontworpen, zijn deze displays tot 10 keer helderder dan een gewone TV. Hierdoor is de content op deze displays dus gemakkelijk leesbaar, zelfs in direct zonlicht.

Het glas van de buiten displays aan de voorkant is speciaal behandeld om direct zonlichtte weerkaatsen. Hierdoor is het display goed leesbaar. Om de levensduur van het scherm te maximaliseren, houdt het interne luchtstroomsysteem het scherm op de optimale temperatuur, ongeacht de externe omstandigheden.

Deze displays zijn uiterst geschikt om aan de gevel van jouw onderneming te hangen of als staand bord te gebruiken.

De outdoor displays zijn beschikbaar in diverse maten en ook een versie met touch behoort tot de mogelijkheden.

Wil je meer info? laat je dan terugbellen!

Succesvol verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Sorry, an error has occured.
High brightness buiten display

43 inch outdoor enkelzijdig

Het 43inch digitale outdoor stoepbord of a-board op accu geeft je talloze nieuwe toepasbaarheden. Mobiliteit staat hierin voorop. Plaats het waar je wil en verplaats het gemakkelijk door middel van de wielen op de achterste steun.

De accu in dit display is groot genoeg om het display meer dan een werkdag te voorzien van stroom. Na sluitingstijd stop je de stekker in het stopcontact en de volgende dag kan je dit display weer de gehele dag inzetten.

Met het CMS van Digital Media Display ben je flexibel in het maken en plannen van de juiste content op het juiste moment. Digital Media display kan je ook hierbij ondersteunen wanneer gewenst.

Een statisch buitenbord hoort tot het verleden met dit display. Dit display is een eye catcher om je klanten te informeren en naar binnen te trekken!

Heb je interesse of wil je meer weten over dit product? Laat je dan terugbellen.

Succesvol verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Sorry, an error has occured.

49 inch indoor enkelzijdig

Dit 49 inch a-board op accu voor binnen is een echte blikvanger! Het a-board geeft u talloze nieuwe toepasbaarheden. Mobiliteit staat hierin voorop. Plaats het waar u wilt en verplaats het gemakkelijk door middel van de wielen op de achterste steun.

Fraaie oplossing met een 49 inch a-board

De accu in dit display is groot genoeg om het display meer dan een werkdag te voorzien van stroom. Na sluitingstijd stop je de stekker in het stopcontact en de volgende dag kan je dit display weer de gehele dag inzetten.

Met het CMS van Digital Media Display plan en plaats je snel de juiste content op het juiste moment.
Een must have dus dit display!

Heb je interesse of wil je meer weten over dit product? Laat je dan terugbellen.

Succesvol verzonden! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Sorry, an error has occured.