Narrowcasting artikelen

Tips voor digital signage in de gezondheidszorg (deel 1)

Tips voor digital signage in de gezondheidszorg (deel 1)

Marketing van uw medische praktijk is nog nooit zo eenvoudig geweest. Hier leest u hoe u door gebruikers gegenereerde inhoud kunt gebruiken om uw medische praktijk te promoten.
In de meeste gevallen nemen medische praktijken niet de tijd om zichzelf meer te promoten en op de markt te brengen. De meeste van hen voeren alleen directe communicatie, advertenties in lokale nieuwsbronnen en beleefdheidsoproepen naar patiënten uit. De meeste wachtkamers hebben saaie tijdschriften en zelfs saaie tv die geen waarde heeft voor patiënten of zelfs maar helpt bij het creëren van een goede patiëntervaring. Als zodanig missen deze faciliteiten de kans om hun medische praktijk te promoten, de klinische en online patiëntervaring te verbeteren, met behulp van digital signage en User-Generated Content (UGC).

Het is belangrijk op te merken dat digital signage-marketingbenaderingen zijn afgeleid van inhoud. De digitale displays kunnen gemakkelijk de aandacht van de patiënt trekken, maar dit duurt slechts een korte tijd als het niet vergezeld gaat van relevante inhoud. UGC omvat alle activa die door fans worden gedeeld via getuigenissen, foto’s of tweets. In dit scenario zijn het de patiënten die de faciliteit promoten. UGC is een zeer vertrouwde, betaalbare en efficiënte manier om merkspecifieke inhoud te creëren in vergelijking met traditionele advertentieoplossingen.

Tips voor het op de markt brengen van medische praktijken met Digital Signage
Er zijn talloze manieren om de medische praktijk te vermarkten met narrowcasting. Hieronder staan ​​​​enkele van de meest kritische.

  1. Markeer verhalen en ervaringen van patiënten
    U kunt contact opnemen met uw trouwe en langdurige patiënten om hun ervaringen met uw kliniek te delen. Positieve verhalen zullen ervoor zorgen dat nieuwe patiënten zich meer op hun gemak voelen en helpen bij het opbouwen van vertrouwen.
  2. Geef het prestatiepercentage van uw kliniek weer
    U kunt klanten vragen om bekend te maken of ze tevreden waren met de ervaring die ze in uw instelling hadden voordat ze vertrokken. Door deze informatie weer te geven, kunt u uw prestaties bijhouden, wat zowel voor u als voor de patiënt gunstig is. Patiënten kunnen de kwaliteit van de service die u biedt bewijzen en u kunt de interne prestaties dagelijks volgen.
  3. Gebruik patiëntbeoordelingen om het imago en de reputatie van uw medische instelling te verbeteren
    Indien correct uitgevoerd, kunnen patiëntbeoordelingen van groot belang zijn als het gaat om het vermarkten van medische praktijken met digital signage. U kunt positieve patiëntbeoordelingen weergeven om inkomende patiënten gerust te stellen dat u kwaliteitsdiensten aanbiedt. Nogmaals, deze beoordelingen kunnen worden gemarkeerd op sociale media om de online reputatie van de kliniek te verbeteren. Gebruik slechte recensies met geloofwaardige reacties van uw instelling om te laten zien hoe goed u met klachten omgaat en hoe u met patiënten omgaat.
  4. Toon de expertise van providers
    Door de kennis en expertise van medische professionals in uw kliniek te laten zien, krijgen patiënten het vertrouwen om open te zijn over hun problemen, waardoor de kans op positieve resultaten wordt vergroot. U kunt verschillende platforms voor gezondheidsdiscussieforums gebruiken. En deze platforms kunnen Q&A-content aanbieden om uw expertise te tonen aan patiënten die zich in de wachtkamers bevinden.

Content creatie
Hier volgen tips waarmee u rekening moet houden bij het maken van displayvisuals voor marketing en het promoten van medische praktijken met digital signage.

Identificeer uw publiek
Het is essentieel om te weten welk type personen naar uw medische praktijk komen (inclusief kinderen, volwassen patiënten en pleitbezorgers van de gezondheidszorg). Omdat het u in staat stelt inhoud te creëren die rechtstreeks op hen betrekking heeft, kunt u uw medische praktijk effectief promoten.

Maak een redactionele kalender
Dit houdt in dat alle feestdagen, evenementen en seizoenen gedurende het jaar worden gemarkeerd om een ​​gevoel van richting te hebben als het gaat om het maken van inhoud. U moet bronnen vinden om inhoud te maken en bij te werken en vervolgens een plan en datums bedenken om uw afspeellijst bij te werken. Uw afspeellijst kan verschillende inhoudsopties hebben, waaronder statische afbeeldingen, interactieve media, video’s en animaties.

Bonusinhoud
Ontwerp en verbeter uw plannen met onder andere merkframes of nieuwsstickers. Dit zal u helpen om uw jaarlijkse initiatieven te promoten door gebruik te maken van de ruimte rond uw primaire activa.

Hergebruiken
U moet zorginhoud maken die ook op verschillende manieren of platforms kan worden gebruikt, waaronder een website of met behulp van de afbeeldingen op uw brochure.

Call to action
Uiteindelijk moet uw inhoud mensen kunnen aanmoedigen om actie te ondernemen voor zaken als het plannen van een afspraak voor preventieve zorg of zelfs het gebruik van het patiëntenportaal van uw instelling. Uw call-to-action moet duidelijk en nauwkeurig zijn en precies illustreren welke stappen uw patiënten moeten nemen.

Wil je meer informatie? Laat je dan terugbellen.


Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Naam

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *